Uklanjanje šavova nakon laparoskopskih procedura

Laparoskopska hirurgija ima mnogo prednosti u odnosu na otvorenu operaciju. To su uglavnom:

• Manje povrede i zato kraće vrijeme oporavka.
  • Manje adhezija.

Stoga ljekari sve više koriste laparoskopiju, posebno za maternice, jajnice, vodopive cijevi, žučni točak itd. Set operacije se neprestano širi.

Pacijent obično ostaje u krevetu samo sati nakon operacije, a prvog dana mu je dozvoljeno hodati (nivo aktivnosti ovisi o vrsti i težini intervencije).

Nakon laparoskopske operacije na prednjem trbušnom zidu, postoje neki mali ubod za zatvaranje ureza koji su korišteni za uvođenje instrumenata.

U ovom ćemo članku razgovarati kada se uklanjaju šavovi, bilo da je uklanjanje šavova nakon laparoskopije bolno ili ne, kako se to radi i šta su znakovi da je zacjeljivanje pošlo po zlu.

Nakon operacije

Ubrzano iscjeljivanje postoperativne rane osigurava se pažljivom postoperativnom njegom. Postoperativna njega uključuje tretman kože antiseptičkim rješenjima, primjeni čiste gazirane tkanine i pričvršćivanja obloge sa zakrpama. Obloga treba redovno mijenjati, a postoperativna rana treba provjeriti za najmanje znakove komplikacija (oteklina, crvenilo, pražnjenje).

Ljekari mogu koristiti nekoliko vrsta šavova.

Oni se mogu napraviti sa samo-horiživim nitima (prirodni i sintetički materijali koriste se za povezivanje ivica rane). Ovi kožni šavovi obično se resorbiraju šesti dan nakon postupka.

Postoje i uklonjivi šavovi u kojima se šivaći materijal uklanja nakon zarastanja rana.

Koji su dan nakon postupka uklonjeni šavovi? Nije naveden koji dan se šavovi uklanjaju, u bilo kojem slučaju doktor se ponavlja pojedinačno. Tipično je to period od 6 dana do dve nedelje. Za to vrijeme pacijent je obično dugo izbačen iz bolnice (ako operacija nije izvedena ambulanta). Nakon otpuštanja, vaš ljekar će vam reći kako se pobrinuti za postoperativnu ranu i recite vam kada šavovi moraju biti uklonjeni.

Ako se šavovi pravovremeno uklanjaju, ne rastu u koži, a ako liječenje ne smije biti bez komplikacija, ne bi trebalo biti bola, ali može se pojaviti neka nelagoda. Pravilna upotreba šivaćeg materijala, pravovremeno uklanjanje i tačna tehnika uklanjanja šava pomaže u smanjenju ovih neugodnih osjećaja.

Samostalno

Samoposlužno za šivanje materijala ne preporučuje se zbog visokog rizika od infekcije. Potrebno je okruženje ormara. Kontrolično okruženje treba uzeti u obzir samo ako doktor nije dostupan ili dostupan iz nekog razloga. Pored toga, ključno je osigurati zarastanje rana. Mora se održavati sterilnost za uklanjanje šavova. Trebat će vam antiseptički, sterilni maramičar, pincete, makaze za uklanjanje šavova laparoskopije.

Također je potrebno osigurati da su svi instrumenti sterilni!

Približni algoritam je sljedeći:

• Operite ruke prije postupka i stavite rukavice.
  • Uklonite zavoj i liječite kožu antiseptičkim rješenjem.
  • Sa pincetom, povučemo rub šava, povuci ga, ošišalice na kožu i izvukli tako da navoj izvana ne ide ispod kože (čime se održava ožiljku “čist” i smanjuje ožiljak “čist” i smanjuje se Rizik od infekcije).
  • Ožiljak se ponovo preispituje antiseptikom i primijenjenom sterilnom oblogom. Svakodnevno mijenjamo sterilnu oblogu.

Kako možete pronaći da je nešto pošlo po zlu?

Ako postoji infekcija u rani, ona se manifestuje na sljedeći način:

• Nelagodnost u području šava ne popuste, ovo područje postaje sve bolno s vremenom.
  • Vizualno je koža bila natečena i crvena.
  • Postrojenje postaje mokro, mogu se pojaviti različite sekret (sluzi, gnoj, krv).
  • Opšte stanje pacijenta takođe je umanjeno; Groznica, slabost, bolovi u glavi i mišići mogu se povećati.

Ako se pojave gore navedeni simptomi, trebali biste vidjeti ljekara što je prije moguće. S obzirom na ozbiljnost stanja, on će moći pronaći pravi tretman za vas.

Ponekad možete liječiti upalu fizioterapijom (UVA). Kad je proces napredovao, može biti potrebno čak i ukloniti šavove, ponovo prevući ranu, umetati drenažu i propisati antibiotsku terapiju.

U svakom slučaju, liječnik tretira trebao bi odlučiti kako tretirati pacijenta.